you make your own happiness

I fredags så fick jag ett väldigt positivt samtal och det har bara blivit bättre sen dess,  idag har vart en väldigt väldigt väldigt positiv dag.
Jag har fått otroligt bra nyheter, och hela jag spruddlar av lycka! nu är ni nyfikna va? ;D
Jag ska åka till Indien som volontär! :D
Allt känns så himla overkligt, och allt har gått så snabbt dessutom. Men volontär arbete är något som jag länge velat göra och Indien är mitt drömresemål! Så jag känner att det kan inte bli bättre, och jag längtar!
Den 6 oktober så lyfter jag från Sverige och kommer inte tillbaks förens den 11 november!

Kommentarer
viggan

!!! jag ar sa himla glad for din skull! det ar helt sinnes sjukt :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Svar: hihihihihi :DDDDD jag är me happpyyyy!
nickolina strålberg

2012-09-13 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback