packlista, check!

Så här ser min packningslista ut nu at the moment, hittade en jätte bra lista på en sida så la bara till lite grejer som jag känade att jag behöver.  Kände att den blev lite väl lång, men får packa de bra. Åhh vad jag längtar, längtar tills jag ska få sätta på min min röda backpacker väska som gör så att jag knappt syns för den är så stor. haha

 

Viktigast

[] Anteckningsbok
[] Ficklampa
[] Fickkniv
[] Guideböcker
[] Packlista
[] Pass + kopior av allt
[] Passfoton
[] Pengar/ica kortet
[] Pennor
[] Resehandlingar
[] Vaccinationskort
[] Visum

[] flygbiljett

[] försökringspapper (gröna kortet) + de blå plast kortet

Presenterna

tanborste, tvål , kläder - barn

pärm, bröd, godis - lärarna

dvd - campet

Kläder
[] Badkläder
[] Långbyxor
[] Långärmad skjorta
[] Sandaler/ flip flop 2 par
[] Sarong/sjal
[] Shorts
[] Trekkingskor + strumpor + träningskor?
[] Underkläder (för två veckor)
[] baddrock, köpa?
[] träninsgkläder

[] bh ( 2 )

[] tshirtar,

[] keps

[] pyjamas

 

Prylar
[] myggnät
[] Hänglås + wire
[] 2 handdukar
[] Kamera, minneskort, laddare & batterier
[] Mobiltelefon, laddare & batterier
[] Mp3-spelare & laddare
[] sovpåse
[] Penningbälte
[] Reseadapter
[] Solglasögon
[] Sysaker och säkerhetsnålar
[] Tändare
[] hår borste

[] plattång

[] olja till håret

[] värme skydd

[] smink

[] hår tork

[] sked?

[] ryggsäck

[] skriva ner namn och tel på alla i indien så de hemma kan nå, även spärr nummer till bank , ambassader osv,

[] Adresslista för vykortsskrivande

 

Apotek & Hygien
[] Alkogel (att rengöra händerna med)

[] bephanten
[] Alvedon / Ipren
[] Deodorant
[] Diarrémedicin (Dimor)
[] Hudsalva (Försvarets)
[] Hårtofsar & spännen
[] Malariaprofylax (Paludrin, klorokinfosfat)
[] Myggnät
[] Myggstift (MyggA)
[] Nagelfil & sax
[] Necessär
[] Pappersnäsdukar
[] Pincett
[] Resehandduk
[] Schampo/balsam
[] Solskyddsmedel
[] Tandborste & tandkräm
[] Toarulle
[] Tvål
[] Tvättmedel (Y3)
[] Vitamin- och mineraltabletter
[] Våtservetter
[] Vätskeersättning (Resorb)
[] Öronproppar

[] febertermometer

[] p piller

[] hud, hår naglar

[] rakhuvel

[] binda/ tampong

Övrigt
[] Kortlek
[] Packpåsar
[] Resekudde

 

 

 

 

 


Kommentarer
Maddiie

Sv: tack det ska jag försöka ha :)

Hur länge ska du backpacka i indien?

2012-09-23 21:36:14
URL: http://maddiie.blogg.se
viggan

ÅHHH!!! :D:D avis tjej här! du kommer få det så fantastist kul! och jag vill se massor utav bilder ;) åh blir så glad när jag tänker tanken med dig med väskan ;D:D:D

Svar: ja jag hoppas de :)))) de klart, bildnarkomanen är mitt andra namn ;D
nickolina strålberg

2012-09-24 00:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback