one year ago

Just precis idag så är det exakt ett år sen jag och viggan satte oss på tåget till Köpenhamn på vår livs resa.
Vi visste inte vad som väntade oss, vi var nervösa, glada, förväntansfulla och vi kunde inte fatta att de var sant.
Vi skulle vara ute och resa i Asien i tre månader.
De vi hade var varandra och en hela värld stod öppen för oss. Nu efteråt kan jag säga att detta var ett av de bästa jag gjort i hela mitt liv, mina ögon har öppnats mer för resandet, jag har lärt mig att att en dag i taget och att allt löser sig till slut, jag har blivit mer självständig, lärt mig att uppskatta saker och ting mer.
Det finns hur mycket som jag skulle kunna räkna upp som gjorde mig rik på erfarnheter och hur jag lärde känna mig själv under denna resan.

Saknar dig som attan min viggost!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback