Nyvaken chey!

Hej! Allt är bra här i Västerås, gårdagen var sjukt kul! Dissade dock toga klädseln när vi skulle ut, kände mig inte riktigt bekväm! Haha Idag har de blivit shopping och chillande, köpt ett par höst skor sån lättnad att ha de fixat! Sen två klänningar! Nöjd som rackan med dem men måste hitta en kappa och massa annat, så får nog bli att dra till jkpg eller väjö nån dag :) just nu är jag precis nyvaken, så himla gött att sova på efttermiddagen en stund! Var verkligen jätte längesedan jag gjorde de, fannys säng och täcke är as guttttt! Ikväll blir de utgång, utan alkohol för min del mått pyton idag x) pussss


Kommentarer
Anonym

Är helt förälskad i din blogg, du är en sån jädra inspirations källa! Och jag älskar verkligen din stil :)

Svar: åhh tack så jätte mycket, blir verkligen jätte glad när folk är så positiva :)
nickolina strålberg

2012-09-09 16:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback