nu kryper jag ner!

precis hemkommen från pappa,och ska snart krypa ner och sova! blev en riktigt mysig kväll där! Jag & fanny gav honom filmen den  bästa sommaren, hans favvis! Han hade den innan men den är på vilovägar haha så han fick en ny och den blev han glad för :D Sedan ska vi ge honom en till present, men den får vänta lite :D De blev iallafall att vi åt gott och tittade på den filmen, alltså jag kan lätt säga att det är en av topp tio i svenska filmer! Tycker om alla oväntade och roliga repliker, endel är ju helt sjuka!
 
Här kommer ett par riktigt sköna citat!
 
  • Man ska inte vara rädd för döda människor, det är de levande människorna man ska akta sig för.
  • Passa på att titta nu! Man vet aldrig när man får se en neger igen.
  • Ni är de bästa sommarbarnen jag någonsin har haft. Men tro inte att ni är något för det!
  • Passa på nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång
  • Ja, jag ska bli hora när jag blir stor.Då får man ju betalt för att pussas och kramas
  • Bara man följer tre enkla regler när man är här. Först och främst, duscha aldrig längre än två minuter, och för det andra, så duscha aldrig varmt utan man duschar inte för att det är skönt, man duschar för att man ska bli ren.
  •  Se till att äta upp maten ungar, och försök att se lite tacksamma ut också.
  • Godis är inget man äter för att det är gott inte! det gör man för att man
    förtjänar det!
Detta är bara ett urval av störtsköna citat som finns i filmen! En sjukt bra film, och att den utspelar sig på 50 talet gör de ju ännu bättre! En måste film!
 


 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback