nu far hon!

Träningen imorse gick super bra och jag kände mig väldigt pigg och jätte glad efterråt, är så skönt att komma igång med den nu! Nu ska här köttas! haha
 
Efter att jag tränat blev de en liten promenad med nikita sedan ner på stan och luncha med ewe och viggan, riktigt trevligt måste jag säga att de var! Det var även nu jag sa vi ses till min kära viggost, hon åker inatt vid tre tiden! De va riktigt jävla jobbigt måste jag säga, stod och lippade som ett litet fån inne på åhlens! Men vi ses igen, men gud vad jag kommer sakna henne!  Kommer börja lipa nu igen så dags att byta samtalsämne haha
Jo jag var inne och beställde tid på tatueringsstuduíon här istan, ska inte göra någon ny har jag bestämt mig för utan jag ska fixa till min Marilyn på underarmen, så den 12 oktober smäller de!
 
Nepp nu ska jag rensa min iphone har så mycket bilder att jag inte kan ta fler, himla kul! Sen ska jag och min syster åka iväg till pappa och fira honom på hans dag!
 
 
älskar dig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
viggan

åhh! kul att du kirrade ny tid! :D det vill jag se sen ;)
och duuu! vi ses :D älskar dig!!! <3

2012-09-03 18:40:18
Nickolina

Jaa verkligen! Fick ett sms om att jag får en tidigare tid nu med! Så den 18 sep :))) de klart dkommer!! Pussss

2012-09-03 19:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback