lyckad loppis!

En lyckad dag på loppisen kan man verkligen säga att de har varit, sålt väldigt mycket!
Allt som allt så fick jag ihop lite över 900 kr, och de tycker jag är väldigt bra!
Men de är helt sjukt vad endel prutar där, när man redan har ett pris på ett plagg på 20 kr, vilket är väldigt billigt kan jag tycka, då försöker några de få ner de till skamliga 10 kr. Inte en chans hos mig iallafall, bara för att jag vill bli av med kläder och diverse saker så tänker jag inte ge bort dem, men de förtsod ju inte endel. De stod kvar och försökte få ner de ändå, men sen märkte de att de va lönlöst haha , jag ger mig inte! x)
Förresten så sålde jag alla mina muffins och de var väldigt uppskattade, alltid lika roligt :D
 
Efter loppisen så åkte jag och mamma och åt. Kan ju säga att jag var bra hungrig när klockan började bli två och jag inte ätit sen halv 6 imorse, vi stannde på en resturanglängs vägen till Sävsjö. gahhh va gott de var, tog en fläsknoisiette, med klyftpotatis och bearniesås. Kärlek till den såsen!
 
När matkoman lagt sig lite åkte vi vidare till min pappa för att kolla på hans nya bil, en chevrolet bel air - 55.
ohhhh and i think i'm in lööööööve! herrejisses vilken pärla de är, när jag såg den så smälte jag. Blev som ett litet barn, tog av mig skorna och hoppade in i bilen. Kände på sätena och luktade på dem, och den var så himla fin! Jag bara längtar tills de blir sommar, då måste jag köra denna vackra skapelse! :) Förresten så döpte jag den till Doris, fint va?! :)) haha
 
Bilder från dagen, lägger upp lite bilder från mina inköp senare. För jag gjorde riktiga kap :D
 
Tack min underbara fina mamma för att du hängde med idag, haft en jätte rolig dag tillsammans med dig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Mamma

Ja dagen var mysig <3<3<3

2012-09-22 18:47:54
pappa

Hej!Vad fina bilder, roligt att ni kom,kram......

2012-09-23 10:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback