loppis och ledighet!

blev ledig idag för det hade blivit nått fel med tider på jobbet idag, och det tackar jag inte nej till! Kan ju tro att jag har semseter eller nått! Jobbar endast två pass denna veckan och de der jag inte gjort på över ett halv år! Men de kan vara skönt att vara ledig, eller rättare sagt de är skönt! Idag har jag inte gjort särskilt mycket, gick en lång promenad med min pärla och sedan har de blivit lite loppis på de! Hittade riktigt fynd, en höst jacka (som jag letat efter!!!), en fin vit blus, 6 st hårspolar som är självhätande, jätte smidigt och även filmen festival! Både jag & min syster älskar den filmen, så blir nog en myskväll framför den nån dag med syrran!
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback