dagarna går fort nu!

Min dag har gått i ett, från att jag vaknat tills nu, dagen började med ett besök hos läkaren för en vaccinations spruta.
Tog en som heter japansk encafalit, som jag har tagit två gånger innan. Tog dem när jag och viggan skulle ut på vårt äventyr i Asien, den kostar 1050, himla goa pengar de där ;D men bättre de än att bli sjuk och kanske dö på kuppen, om man jämför det så, så blir det ju helt annurlunda!
 
Även pratat lite med min far, han har fått hem sin pärla nu från USA. Så jäkla fin är den, helt sinnes! Ska nog åka och hälsa på honom på lördag så jag får se den i verkligeheten :D
 
nu kom jag precis in efter en promenad med Nikita och verkligen precis när jag hämtat posten och kom innan för dörren så började de ösa ner! Sån jäkla tur!
Fick brev med posten från statisktska centralbyrån, jag och 999 st till har valts ut i Värnamo kommun för att få svara på enkäter om kommunen. Ganska kul ändå, med tanke på att de bor över 30 000 pers i kommunen.
Man får göra sin röst hörd och förhoppningsvis tar de till sig det :D
Så nu ska jag sätta mig med det och sedan laga lite mat, och sen vankas det lite jobb :)
 
titta och njuuuut! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback