Dag tolv

De här saknar jag
 
Just nu saknar jag att resa, att vara ute riktigt länge som jag och min kompis Viggaa var! Jag älskade friheten, att ta dagen som den kommer att inte riktigt veta vart man ska, att upptäcka nya saker, plaster och även saker och ting om en själv! Alla roliga fester , utflyker, händelser , osv Kolla gärna in vår blogg om ni är nyfikna. http://asienostarna.blogg.se/
 
 
Två lite nervösa tjejer första dagen i Singapore!
 
 
sen saknar jag all god mat, de här åt vi i Malysia och jag vet de ser inte särsklit gott ut men herregud så himelskt det var och buljongen var så smarrig!!
 
 
Buckets & Thailand, de enda jag säger är kärlek!
 
 
Här var vi i Kambodja på Angor wat, detta är en av de vackraste platserna jag vart på! Här skulle jag vilja gifta mig, om jag någon gång blir de haha
Det var i dessa områden de har spelat in filmer som indiana jones och thomb rider!
 
 
Här har ni mig i Vietnam!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback