bad day

usch, vilken skit dag det vart för mig än så länge! Vart as segt och tråkigt på jobbet, suttit i kassan hela jävla dagen. De har varr förjävligt! De har vart kund på kund som antingen klagat, lämnat tillbaka något, tappat något som gått sönder, eller babblat om att de är fel priser i butiken. även fast de inte är de,de är bara som ser fel!!!!!! Får panik, dock har jag vart trevlig hela tiden! Men vissa dagar klara man inte av de,  jag har vart lite halv sur och trött hela dagen och de hara bara byggts på,och de är oftast min familj som tyvärr få ta smällarna när jag är sån här! Nu ska dra ett täcke över huvudet och se på film och hoppas på bättre tider eller tills mitt agg mot allt försvinner x)
 
 
 
 

Kommentarer
Johannas Rockabilly & Vintage

Awh, ibland har man sånna jobbiga dagar då allt och alla bara kan dra åt helvete, man får försöka tänka att de blir bra igen :)

Gjort ett inlägg med svar på alla frågorna nu ^^

Svar: ja mar har sina skit dagar , haha ska kolla in de på momangen :D
nickolina strålberg

2012-09-16 18:23:34
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback