att stå i telefonkö

Har inte sovit ordentligt, och det är för en riktigt sjuk grej tror jag, har nämnligen en finne som är jätte svullen på min vänstersida som jag då oftast sover på. Så har ju fått sova på andra sidan och vrida och vända på mig! Sådär, jättetrevlig grej att dela med mig av haha Men de har inte vart behagligt skamjag säga er haha
Dessutom så fick jag gå upp vid 7 tiden för att ringa till vårdcentralen för att få en tid till vacciantion, och då så skulle de ringa mig vid 10 tiden och jag tänkte, gött då kan jag sova lite. De fick jag med men belv väckt av att telefonen ringde vid 9 tiden, och där pratade jag med dem helt yrvaken och knappt fattade nått kändes de som. Men har tid till vacciantion nu, och även ska jag hämta ut lite drickdoser på apoteket. Nu sitter jag i telefonkö och jar gjort de i 23 minuter, mami is not going to be happy. Men men så är de, så himla drygt bara. Repetera allt va 5 sekund, är nummer fyra nu så hoppas de går fort :)
Efter detta tänkte jag gå en promenad med Nikita sedan så ska jag ner till stan och ta ett foto till visumet, sedan blir det jobb! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback