welcome to India

Saaaaa nu ar jag i Indien, kanns fortfarnde overkligt!
Resan gick jatte bra, men de har vart dryg. Forst akte jag fran Stockholm till Istanbul for att vanta dar nagon timme och motte aven upp Caroline och josefin dar, jatte trevlige tjejer! I alla fall, sedan tog vi flyget till New delhi, sov knappt inget den natten. Hade en snarkande man jamte mig och var toa nodig, de toaletterna jamte mig var ur funktion, ena nerspydd och andra funkade bara inte. sa himla drygt haha
Vi landade i Delhi i natt vid 4 tiden och dar motte vi aven upp Hanna och Linn och sedan har vi akt bil i 6 timmar, vagarna kaosartade. Kossor kommer och gar lite hur som helst och tutan pa bilen ar den som styr hur trafiken ska ga typ haha helt sjukt!
Just nu har vi precis atit och bekantat oss med de andra volontarerna och de flesta ar svenskar, min roomie ar en tyska som heter Denise.
Nepp dags att vara lite social.
allt ar iallfall kanon, puss pa er alla :D

Kommentarer
Mamma

Va gott att du kommit fram ordentligt..Men du är ju van vid snarkningar!!:). Dotter din hälsar och saknar dej.Alla hälsar <3

Svar: hahah, ja tyvarr sa ar jag ju de, halsa och pussa henne :)) alskar er <3
nickolina strålberg

2012-10-07 12:35:17
viggan

åhh! så glad att allt gick bra :D:D härligt bruden! njut nu haaaave fun :D pussss

Svar: ja de ar jag med, hoppas du har de awesooome :)))) pusss
nickolina strålberg

2012-10-07 19:40:46
Signhild

Välkommen till AVI och Indien - nu har äventyret börjat....... jag (som sitter i Norrtälje)är faktiskt litet avundsjuk på dig

Svar: Tack sa jatte mycket! har ar de super bra, sa det forstar jag att du ar :)
nickolina strålberg

2012-10-07 23:50:48
pappa

Hej!Hoppas du har det bra där gumman,alla hälsar till dej här hemma, kram........

Svar: de har jag, hoppas allt ar bra med dig! kramar!! <333
nickolina strålberg

2012-10-08 17:40:31
Sara

Indien är ett av mina drömresemål och har nästan alltid varit!

2012-10-08 19:35:28
URL: http://saralundins.blogg.se
fredde

ha de gottast lill nicki

Svar: de ska jag :))
nickolina strålberg

2012-10-09 11:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback