steka steka steka!

Hoola!
Idag blev det tyvarr ingen skola och det blir det inte imon heller! Det ar en man som ar far till tva pojkar i forsta skolan som avlidit, sa allt ar lite rorigt just nu! De har ofta en cermoni i 12 dagar for att hedra personen som avlidit sarskilt lite uppsatta personer och det var han! Man brukar iallafall stanga skolan da ocksa. Sa vi ar lite oroliga hur allt kommer bli nu, hade vart sa himla trakigt om vi inte fick aka dit pa tolv dagar liksom! :(
Idag har vi iallfall vart en vanda i Sikar och jag har hamtat lite klader hos skraddaren, men allt var inte klart sa far inte med mig det till helg utflykten! For i helgen ska jag namnligen till Pushkar, vi aker imorgon bitti sa vi far lite mer tid! Jag ar sa himla peppad pa detta! Ska troligen bo pa ett hotell med pool, elin sitter och kikar pa de nu! :D Sen finns det massa shopping dar! Ska handla lite julklappar och andra presenter :D
Nepp dags att ga upp pa taket och steka lite flask! 
 
Pusssssss!
 
 
 
 

Kommentarer
nickolina strålberg

Snart är du hemma så passa på och steka lite fläsk , härliga bilder kram mormor

2012-10-25 11:29:10
Sara

Vilka underbara bilder!

Sv: Tack!

2012-10-25 12:25:58
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback