om några timmar

ja som rubriken lyder om några timmar så ska jag upp igen och då börjar äventyret.
Jag är förövrigt cool lugn, blir faktiskt förvånad över mig själv! haha antar att nervositeten kommer sen! Men de är sjukt för jag fattar fortfarande inte att jag ska åka! gaaaaah haha
Känns som den här veckan bara försvunnit, den har gått så jäkla fort. Fylld med avsked, saker som ska fixas, jobb, packning osv.
Men fasiken vad jag längtar tills jag är där nere, till barnen, till att träffa och lära känna nytt folk, till den indiska maten, till kulturen , till allt! :)
Just nu ligger jag och myser med min kära nikita, försöker suga in så mycket av hennes goa lukt och gosa med hennes gosig päls, henne kommer jag sakna något enormt mycket!
Nepp dags att sova! ska försöka uppdatera så mycket som är möjligt! :D
Puss & god natt på er :D
 

Kommentarer
Mamma

Saknar dej redan.. Men jag har ju fison o gosa med.Älskar dej.Kram mamma o alla här hemma

Svar: awww mami, jag kommer hem! <333
nickolina strålberg

2012-10-06 23:47:46
Louise

Hoppas du får det jättebra! =)

2012-10-08 21:37:14
URL: http://louiisea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback