5 days left

Haft en riktig slappedag, fixade med massa bilder som jag nämnde innan. Men är långt ifrån klar, skickade efter lite mer än 400 bilder och har väl gjort klart hälften. 

Efter de så fixade jag med packningen till Indien :) Endast 5 dagar kvar nu, craaaaaazy! All packning är i princip klart nu, så de känns riktigt skönt!

Har även fått lite massage av min söta syster, har så fruktansvärt ont i ryggen och axel partiet. Beställt massagetid på torsdag, så hoppas de blir lite bättre. De har gått så långt nu att jag får ont i huvudet och inte ens kan sitta helt upprätt med ryggen för att jag har så ont. Sen knäcker de i ryggen så fort jag rör axlarna bakåt eller liknande  -.- Skulle tagit tag i detta för längesen, men ja de blev innan Indien iallafall så en liten klapp på axeln där iallafall haha

Kollar på ensam mamma söker nu, usch va jag blir avis, jag vill också vara kär haha,

Ska snart krypa ner för börjar jobba vid 06:00 imon, kill me känner jag lite.

Pusssss

 


Kommentarer
Hanna Wild

sv: Tack så mycket! :}

2012-10-02 11:20:37
URL: http://mammawild.blogg.se
Johannas Rockabilly & Vintage

Åh hur länge ska du vara i Indien?
Usch, hoppas du mår bättre snart :/

SV: Mjo, hon är grymt snygg, avis på hennes hår haha! ;P

2012-10-02 13:00:10
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback