uppe innan tuppen?

oh yes, vaknade vid 5 imorse av min syster som skulle till skolan, dock somnade jag helt utpumpad igår vid klockan nio. Så kände att det kanske är lika bra att gå upp nu! Mår betydligt bättre idag, igår var en riktigt konstig dag. Fick inte behålla någon mat jag åt för direkt efter jag käkat så mådde jag illa och behövde spy, och så fort jag spytt så mådde jag bra. Så jäkla orättvist! Men nu känner jag i min kropp att den är i balans så ser framemot en goe frukost sen :)
 
Förövrigt så kommer jag inte göra någon stor utläggning om min hela Indien resa, även om vissa tror detta och kanske vill veta massa. Kommer skriva lite smått om de i några inlägg och främst lägga upp lite bilder, sedan får vi se, just nu är jag så himla pepp på att blogg om mina andra intressen och jag har sjukt mycket som jag måste ta tag i här hemma!
Men en sak som jag kan säga till er är att jag ska aldrig mer röka en cigarett, slutade för 2 månander och 2 veckor sen och Indien har verkligen fått mig att inte vilja nudda en cigarett igen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback