Sista riktiga skoldagen!

Haft min sista riktiga skoldag idag, kanns faktiskt valdigt bra! Ar sjukt nojd med tiden har, alla jag lart kanna, nya saker jag upplevt , all god mat jag kakat och alla underbara barn som jag mott!
Jag kanner mig riktigt redo att aka hem faktikst, och kan knappt vanta tills jag kommer se min familj pa flygplatsen, jag kommer grata floder haha saknat dem som tusan! Aven nar jag kommer traffa min vanner och min lilla parla nikita!
Imon ar sista dagen i banjara och vi ska ha lekdag hela dagen och troligen dela ut lite klader :)
 
Som jag skrivit innan sa har vi delat uppa oss i tva olika team pa campet, kindergarden och school. Vi skulle gora lite riktlinjer och regler etc. Nu ar vi klara med det med, det ar inte farigprinata osv men vi har skrivit klart allt pa datron och det kanns harligt att gjort nagot som gor sa att det blir enklare for framtida volontarer! Sa att det inte kommer vara lika tufft som jag tyckte att det var i borjan!
Skrev aven klart min final report innan, sa jakla skont att ha de fixat sa jag slipper tanka pa det nar jag kommer hem. Har sa mycket annat som jag ska sta i haha :))
 
 
 
BTW, allt kan verkligen handa i Indien, man slutar aldrig att forvanas! Som idag tex da vart de tuktuk strejk, vi fick inte kora genom Sikar och hem. Utan fick kora en helt annan vag. Alla tuktukar stod stilla i hela staden. bra kul, men vi kom hem iallafall!
De ar natt jag kommer sakna nar jag aker harifran, alla tuktuk fardar fran och till banjara!
 
Just de ja, vi har haft loss dag idag! hade inte en enda sa ni kan va lugna dar hemma haha, jag hittade dock nagra stycken hos nagra andra sa jag har haft tur :D
 
snodde en bild fran cissi och emma x2, hoppas de va okej :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Pappa

Gött att veta ha ha,saknar dig kram......

2012-11-08 16:04:49
Simona ågren-

hej allt bra? :)

2012-11-08 17:07:37
URL: http://simonis.blogg.se
Mamma

Åh det ska bli så skönt att du kommer hem!!. Allt ska ner till tvättstugan..:). Bra att ni gjort en grund för näst kommande volontärer det under lättar ju mycket för dom..Kramkram syns snart lilla hönan <3

Svar: ja absolut! saknar dig massor! pusss,3
nickolina strålberg

2012-11-09 01:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback