Moooooorning!

God morgon alla underbara!
Mår sjukt mycket bättre, så idag blir det att kliva utanför dörren iallafall :DD
Vaknade vid 7 imorse av en pipande sko-tse, fast de gör inget! Så länge det inte är tempel musik haha
Har hunnit med massa än så länge iallafall, som tex lagt in alla bilder från Indien på datorn, lagt upp två annonser på saker jag ska sälja, beställt hem en ny klänning, ätit frulle! Nu är planen att ta en promenad med Nikita, sedan fixa till mig! Ska bli  såååååå KUL att få sminka sig och bestämma kläder whooop whooop:))
 
Just de ja, min mamma är så himla söt! Hon har fixat i ordning mitt rum nu när jag vart borta och köpt massa nya saker och ändrat om och grejjat! Det ar hur fint som helst! Jag bara älskar det! slänger nog upp en bild på det framöver! :D
 
 
Här har ni klänningen som snart är min :D
 
 
 

Kommentarer
Maddiie

Åh vilken snygg klänning :)

2012-11-13 14:37:54
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback