liz & dick

Ni missade väl inte mini serien om Elizabeth taylor och Richard Burton?
haha äger jag som missade halva, men de berodde dock på jobbet ;D
De räckte med den halvan för att jag skulle total gilla dramat, kläderna, de exotiska platserna de var på, hur galet snygga alla är?!!! Blev en liten tår på slutet. Åhh så fin den var!
Nu ska jag gå och lägga mig, och det gör jag med ett leende på läpparna för idag var det vart en riktigt bra dag tycker jag :D 
 
Puss på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Johannas Rockabilly & Vintage

Åh fan, måste kolla den när jag kommer hem sen!
Tror jag såg reklam för någon dag sen om den :)

SV: Haha du är rolig du, rullator, skulle inte tro de.. ;)
Åh ja, får hoppas de finns biljetter kavr senare i år då ;)

2012-11-29 09:34:33
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback