Ingefärste och mys framför tvn!

Sitter och myser i soffan framför tv programmet stalkers, ni som ser på detta. Erkänn så fruktansvärt hemskt, tänk att leva i de helvetet?!! Just nu försöker jag även få mig lite ingefärste även om de inte är en höjdare enligt mig men måste få min hals lite friskare :)). Haft en riktig trevlig kväll med jojo, becca och linda! Massa tjööt och lite sushi mat! Fick smaka på en riktig god bit av jojo så kanske ska dra med mig sushi älskaren elin nån dag så hon får joina mig! :D


Kommentarer
Maddiie

Sv: de är lite lätt beroende framkallande :P
Åh vads tråkigt men det är ju tur att man kan skicka tillbaka sakerna :)

2012-11-14 22:21:35
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback