home sweet home

Då ar jag hemnma igen och jag måste säga att det känns riktigt bra, hela resan gick jätte bra men de vart sjukt drygt! först 9 timmar i bil till Dehli, sedan vart de 8 timmars´väntade på flygplasten, 14 timmars flygresa väntade sedan på mig och sedan några timmars färd i bil när jag kom till Sverige! Så efter att ha haft samma kläder pa mig i nästan två dygn luktade jag som en gammal svettig taxi chaufför haha
På dessa dygn blev det inte mycket till sömn endast två timmar, kändes som jag var för trött för att sova!
De bästa av allt var ju när jag såg mamma precis efter jag hämtat väskan, jag vart såååå glad och det var en av de bästa kanslorna jag någonsin haft! De blev bättre sen när jag fick träffa Fanny och pappa som satt och väntade i bilen, har nog inte förstått att jag saknat dem sä mycket, de va ren lycka :D
När vi åkte hem så började jag må illa väldigt mycket, när vi kom hem så var det jag som var först på toan. Har fått magsjukan och hela natten har vart ett rent helvete! Men nu börjar det bli bättre, tankenpa mat just nu gör mig dock bara illamående, jag som hade värsta planen pa hur min första middag skulle se ut haha
Idag har jag iallafall sovit bort hela dagen för blev inte alls mycket sömn inatt, sedan har jag myst i soffan med mamma, rätt mysig dag ändå :)
Nu ska jag fortsätta mysande i soffan!
 
 

Kommentarer
Mamma

Det var så underbart att se dej när du kom...<3

2012-11-13 14:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback