goooo kväll!

nyss hemkommen från ett pass på gymmet, körde lite mage men gick mest på bandet och sprang även lite!
De är dock en grej som jag tycker är hur tråkig som helst med gym, dessa band. Blir fruktansvärt uttråkad på dem, även om jag har musik i öronen eller om jag tittar på tv som de har! De är inte bättre med crosstrainer eller cykling eller för den delen x) Pass går an för då blir man mer peppad, påtal om cykling. Jag har haft fruktansvärt ont i min rumpa idag, kunde knappt cykla till jobbet imorse för de gjorde ont att sitta och cykla! Men de är skönt, då vet man att man jobbat! 
Åhhhh alltså jag vart så klumpig innan, jag trodde jag skulle åka till jobbet för att jobba och hade på mig arbetskläder osv. För jag har i princip alltid fått hoppa in när de har vart personalmöte osv. Men nu skulle jag tydligen vara med på de fick jag förklarat av mig av Elina. haha smart cheey där, nästan dumförklarade henne för hon undrade varför jag hade jobbkläderna på och undrade varför jag inte bytt om till vanliga kläder x) men men sånt är livet ibland, man kan inte vara på hugget alltid! Jag som faktiskt va sugen på att sitta i kassan lite :)
 
Iallafall, veeeeeeeeet ni?! min fina söta underbara syster var faktikst med på tv idag! stolt syrra här :D
Här kan ni kolla på klippet om ni vill:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback