de har med har!

Just nu har jag valdans angest over mitt har, har inget loshar kvar och mitt har ar valdigt valdigt lockigt, kalt pa vissa stallen pa grund utav losharet, det ar jatte kort med. Allt som jag i princip hater, men what to do? Maste lata det vara nu i nagra manader minst, sa de far chans att vaxa ut och friskna till. Nu ser jag VERKLIGEN ut som killen pa kaviartuben, promise!
 
Forovrigt sa saknar jag jatte mycket att fa fixa till mig, sminka mig, greja med haret, ta ett ordentligt bad, eller ha en riktigt spakvall!
Vi har bara duschar har och det fungerar pa det viset att du haller upp vatten i en stor spann sen tar du en liten hink och skoljer det vatten i spanenn over dig, allt for att inte slosa pa sa mycket vatten. men jag brukar fuska och ta slangen i stallet haha 
Man kanner sig aldrig riktigt ren har och det saknar jag verkligen!!
Idag malade jag naglarna bara for att kanna mig lite fixad haha men vad ska man gora? 
Btw, syster yster fanny, mina naglar har blivit riktigt langa nu! Biter inte pa dem langre, det ar inte sa himla mysigt att gora nar ar har haha har blivit en riktig avskrackare istallet x)
 
Dags for en cookingclass nu, sedan drar jag pa tigersafari imon :D
 
 

Kommentarer
nickolina strålberg

Snart är du hemma i regniga kalla norden passa på och njut av värmen kram mormor

2012-11-01 17:24:24
m

Då blir det väl skönt att få komma hem o bada o sova i dina ny tvättade säng kläder..:)

2012-11-01 21:47:57
Elin

Du och jag kan ha en riktigt mysig spakväll när du kommer hem :DDD bara myyyysaaa!!!!! <333

Svar: att vi skaaaa :DDD <3333
nickolina strålberg

2012-11-02 08:57:00
Fanny

Va stolt jag blir över dig, bättre sent än aldrig! Jag saknar dig så mycket :(<3

Svar: saknar dig med! <3
nickolina strålberg

2012-11-03 16:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback