bringa lite klarhet!

Efter frullen så blev det en powerwalk och sedan dess har jag leagt avdäckad i soffan! 
Är inte på bra humör idag, blir sur på de mesta känner jag. Röda veckan är verkligen på g! Sen att mamma tjatar om precis allting och är sjukt lättirriterad gör det inte bättre, vid dessa tillfällen vill jag bara ha en egen lägenhet.
Har tänkt lite på hur jag ska göra till våren och efter thailand och så för just nu känner jag bara att denna månaden mellan indien och thailand är nått slags mellanting och en väntan till thailand.
Men efter det så kommer ju den stora ovissheten, tanken för mig är att jag ska plugga till hösten. Men vad ska jag göra tills dess? Tankarna är många, flytta till en större stad som jönköping eller göteborg, ut på en längre resa, flytta till en egen lägenhet ? osv. 
Jag har försökt bringa lite klarhet i allt detta och kommit fram till att jag kommer stanna kvar i Värnamo, känns på sätt och vis lite onödigt att flytta när jag kommer göra det till hösten. Sen ska jag skaffa en egen lägenhet, så jag får testa på att bo lite själv och allt med hur det kommer gå med när jag har hela anvasret för Nikita. 
Jag jobbar ju på willys, men har inte väldigt mycket tider där så ska försöka skffa mig ett till extrajobb eller något annat.
 
Nu ska jag titta klart på bröllopsfotografen och bara ta de lugnt resten av dagen! Ska hämta ut min hårddisk som har kommit, om jag orkar ta mig upp ur soffan höhö
 
 
 

Kommentarer
Elliot

SV; Tack! Fin blogg du har! :)

2012-11-21 14:07:09
URL: http://katrineelliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback