born to die

peppig rubrik där va? väldigt fin Lana Del Ray låt, så där av.
 
Till helgen, eller om man ska vara exakt så på lördag så fyller jag 21. 
För er som inte vet så har jag sån fruktansvört åldersnojja, och har haft det sedan jag fyllde 16. Har gråtit, och vart rätt aggressiv av mig de senaste födelsedagarna. När de väl börjar närma sig min födelsedag så vill jag bara krypa under täcket och stänga in mig på mitt rum. Inte låta någon komma in eller säga grattis, men de går ju inte.
 
MEN, nu ska jag försöka ändra på de, som jag alltid säger så skapar man sitt eget öde. De är bara jag som kan ändra hur jag lever och vad jag gör, för det är de som är endel i min åldersnojja. Jag vill inte bli äldre för jag är rädd för att jag inte ska hinna med allt jag vill göra. Men åldern och tiden kan jag inte göra något åt, det gäller bara att ta vara på tiden och leva livet fullt ut!
För tiden springer förbi en så fort.
 
Så nu ska jag försöka njuta av min födelsedag och inte vara negativ eller dra upp min åldersnojja som jag så ofta kan  göra, jag längtar faktiskt riktigt mycket till fredag. Är så pepp på att umgås med fina vänner, äta gott och dricka :D
 
 
 
 

Kommentarer
Johannas Rockabilly & Vintage

Åh, grattis i förskott! ^^
Äh, du är ju fortfarande jätte ung!

SV: Ja, man kunde inte läsa någe mer på deras fb-sida än verkar de som, biljetterna släpps ju imon, hade velat veta nu vad de kommer kosta >_<

2012-11-28 11:40:41
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
viggan

bra nickolin!! :D:D you go girl ;)

Svar: wiiie :9 positivitete bara spruddlar x)
nickolina strålberg

2012-11-29 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback