Birthday list!

Här mor och far, här får ni eran efterlängtade lista på saker och ting som jag önskar mig!
 
 
Filmen snabba cash 2
En rosa resväska
Ett rött läppstift från märket Mac med marilyn monroe på
En bok från sivletto.com
En fin blä klänning från romwe.com
Pengar går ju alltid an ;D
Rosa prickit Iphone skal
Rosa shorts från emmydesign, finns bla på elbastardo.se eller hepcat.se
Nya träningskläder, bla en ny jacka och ett linne! Helst i rosa :)
Sedan standarden som jag alltid har för min födelsedag är att jag önskar mignått med marilyn monroe!
 
Sen går det ju alltid an med massa rosa inredningsgrejer och detaljer!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Mamma

Ja den var ju mysig får väl se om man hittar nått rosa till dej lilla höna <3<3<3

2012-11-19 18:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback