only two days!

nu är de nära, om två dagar så är de thailand i tre veckor som gäller!! Ska bli så galet skönt, bara får njuta av solen och värmen, äta god mat, uppleva nya platser, bada i havet, känns helt overkligt!
 
Här är en karta med resesutten för oss för er som är lite nyffiga, först så landar vi i phuket och stannar där över natten, sedan tar vi färjan till ett ställe som heter ao nang som ligger på fastlandet, här firar vi även julafton. Efter det åker vi vidare till svensk ön koh lanta, sedan över nyår så åker vi till phi phi ön och stannar där tre dagar. Sen är de phuket som gäller igen, vi ska bo i patong då men lite avskilt så att vi inte känner av dden där höga pulsen som är där. 
Ska bli så jäkla roligt att åka till alla ställen där jag vart innan och se om de skett någon förändring på bara ett år!
 
Nu ska jag titta klart på ondskan och njuta av mitt te sedan ska jag försöka bli klar med packandet :)
 
 

Kommentarer
Maddiie

Åh vad härligt! Är inte det minsta avundsjuk eller jo det är jag :P

2012-12-15 12:52:36
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback