lugn dag!

go kväll! Sitter nerbäddad i soffan och kollar på sällskapsresan, den när de är i alperna! Älskar dessa filmer nått fruktansvärt!
Denna dag har vart otroligt lugn, gick upp vid tio och skulle duscha men då visade sig att vi inte hade något vatten. De håller på att gräva utanför vårt hus så ibland försvinner vattnet. Meeeeen de kom inte förens vid klockan sex på kvällen, mamma höll på att bryta ihoip typ, men jag tog de ganska lugnt x) Men de är verkligen i sånna här lägen man inser hur beromde av vatten man är, man ska spola i toaletten, ha vatten i kastrullen, tvätta händerna, torka av något. ja finns hur många som helst exempel.
Vad har jag gjort idag då?
har blivit en lång promenix med nikita, sen fick jag ett ryck och bakade lussekatter och pepparkakor! De belv riktigt ,mumsiga! :D
Även köpt nytt shampoo och balsam för lite mer än 400 kr, de är ett riktigt bra märke och stora flaskor så de kommer hålla ett tag, men de sved lite! Men mitt hår behöver de :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

Kommentarer
Bettan

Super fin hund! :)

2012-12-15 12:19:36
URL: http://veronicaaagesen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback