Lucia!

hooola! 
 
Idag är jag uppe jätte tidigt, ska nämnligen på min bästa kompisa lillasysters lucis, hon ska sjunga och det ska bli såååå spännande! Riktigt längtar faktikst!
 
Igår jobbade jag och de gick kanonens, det var så mysigt när jag kom till jobbet för de hade gjort julfint i personalrummet, med julgran, röda dukar, lite adventsljus. Såg riktigt hemtrevligt ut! :) 
När jag kom hem så hände nått jäkligt konstigt bara, mådde illa som attan och var tvungen att kräkas flera gånger! Helt insane,men dock gick detta över medans jag åt en macka och tittade på ink master. 
Det var ju final och jacob vann, det var helt rätt tycker jag. Han va sjukt jävla bra!!
 
Här är final tatueringen, nu sja jag fixa i ordning mig lite! Ha en fin dag! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Maddiie

Den var grymt snygg :)

2012-12-13 09:20:33
URL: http://maddiie.blogg.se
Mikaela

Jag hejade också på Jacob, från första början :) helt klart bäst! Fattar dock inte varför ozzie var kvar så länge för, hans tatueringar ser ju bara grötiga ut. :S

sv; Ja dom är supersöta! :)

2012-12-14 08:54:59
URL: http://mikaelapetra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback