julfest!

hej hej!
Igår var en riktig skit dag, var allmänt depp och ledsen och hade varken lust eller ork till att blogga! Men elin kom till mig senare på kvällen och då blev allt faktikst lite bättre! Sån fin vän!
Idag har jag jobbat från 6 till 13, bakade brödet idag och har kommit på att jag trivs verkligen jätte bra med det! Tycker de är skit kul, särsklit när man fått in alla rutiner och allt flyter på! :D
Nu ska jag fixa i ordninga mig för ikväll blir det julfest med jobbet, ska träffas några stycken hos Elvira innan sen går bussen! Galet kul, ska bara komma på vad jag ska ah på mig x)
Hoppas ni får en fin kväll!
 
 
 

Kommentarer
Maddiie

Sv: åh konstigt för jag ser den när jag går in på min blogg både från mobilen o datorn :/

2012-12-09 16:20:35
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback