finfinfin dag!

Blev en lång promenix med nikita imorse, gud jag blir så jäkla glad varje gång jag ser henne i snön. Hon är så livlig och så fin, ser verkligen hur hon bara lyser av glädje! Min fina pärla!
 
Efter proemnaden så drog jag ner på stan och gjorde endel ärende, inhandlade presnter till mor min då hon fyller 50 år snart! Hittade även en bh till mig, är helt kär i den! 
Smaskade till de med lite asiat buffe på lilla krogen med bästa elin!
 
Sedan drog vi till tatueraren och jag pladdrade på om min osäkerhet och kom på en helt annan idé till min tatuering så nu blir de surprice surprice för er ;D
Elin ville göra om två stycken men visste inte vad hon ville , men vi åkte hem till mig och slog våra kloka hjärnor höhö och kom på en riktigt bra idé faktikst :D
Kom hem från en stund sem efter att ha köttat mig igenom ett crosstrainer pass och mosat min mage ett bra tag! Nu kör jag stenhårt till thailand!!
 
FÖRRESTEN!!!!!
 
Har nu bokat wavebreak med elin och marie!
GAAAAALET GLAD OCH PEPP SOM TUSAN!!!
Vilka är de mer som tänker åka?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback