egentligen borde jag ligga i sängen och sova, men icke! haha

hej finingar!
Hela gårdagen så packade jag och donade, och idag så har jag och min syster varit hos våran pappa. Ätit julbord på ljungapark, de var nog lätt årets bästa julbord av de tre jag vart på! haha har nog aldrig vart på så många julbord, brukar knappt hinna med ett. Vi har myst, druckit glögg, hjälpt pappa och skriva julkort, och ett brev till en i USA, och bara tjötat! Min pappa är så himla fin, han är så givmild, har rolig humor, han är bara helt underbar! Önskar att jag var och hälsade på honom mer, det ska jag bli bättre på! Han är världens bästa pappa! 
Efter julbordet med pappa så åkte vi hem till värnamo igen och sedan dess har jag packat det sista, känns som att jag inte känner mig riktigt klar ännu. Men de får vara nu, måste verkligen gå och lägga mig. Ska upp vid halv tre -.-
Just de ja, har suttit och skrivit ner information angånde nikita till min kusin och moster som ska ta hand om henne, åhh de va så jobbigt. Satt och grät hela tide, kommer sakna min lilla flicka så mycket.  Hon har aldrig varit utan hela familjen en enda gånge i hela hennes liv så de känns lite vemodigt. Tror hon märker att nått är på g, i och med att vi lämnde vår andra hund sko-tse till pappa idag så känner nog att de är nått i luften. Hon är lite nere, åhh min illla pärla!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
pappa

Tack Nickolina för all hjälp, och för dom fina orden du har skrivit du är ju så duktig och go många kramar från en jätte stolt pappa......

Svar: aww tack pappa! duär bäst! kramar
nickolina strålberg

2012-12-17 15:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback