award

 
 
Jag fick en award av maddiie!
 
Drömresa?
Skulle vilja åka till västindien/karibien
Favoritsysselsättning?
Finns mkt , men träning, resa, umgås med fina vänner
Hur många gånger går du in på Facebook per dag?
haha de ska vi nog inte ens gå in på x)
Vad önskar du dig i julklapp?
jaduuu, bla lite pengar till en ny tatuering :)
Favoritmat på julbordet?
köttbullarna måste jag nog säga!
Drömyrke?
Vill va egenföretagare!
Favorit tidning/magasin?  
min boudoir!
Favoritplats i Sverige?
tycker öland är rikigt fint!
Thaimat, grekiskt, italienskt eller svensk husmanskost?
svenska hederlig husmanskost, men thaien är inte långt efter!
Favoritdesigner?
denna var lite klurig, jag vet faktiskt inte! Har inte sån koll på designers haha
 
What makes you happy on a Monday?
om jag är ledig!
What drives you to write your blog every day?
Att jag får skriva av mig och dela mitt intresse med andra och få respons på de, de är sjukt roligt!
Where do you want to live if you could choose freely?
just nu vill jag bara ha en lägenhet där jag ka få inreda helt själv, där bara jag och nikita ska bo :D
City girl or country girl?
är nog lite av varje där faktiskt!
Which is your greatest asset according to yourself?
Jag är oftast väldigt ärlig och ge mig inte i första taget!
What do you think your friends would say is your greatest asset?
Att jag är väldigt envis och nyfiken av  mig! 
Favorite food?
Min mammas koljox, muuums!
Do you have a famous person you are inspired by?
Marilyn monroe!
Do you belive in the power of thoughts?
Våra tankar är både på gott och ont, allt handlar ju egentigen hur  vida vi tar de till handling.
Where do you want to go on your next vacation?
USA
What is luxury to you?
Att min kropp är i balans.
 
 
Jag utmanar den som vill :D

Kommentarer
Bettan

Vad vill du tattuera in? :D

SV: tack detsamma!

2012-12-14 22:01:48
URL: http://veronicaaagesen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback