a new year and new opportunities!

hejsan alla finingar som tittar in på min blogg, hoppas ni haft en riktigt fin jul som tillbringats med nära och kära, fått någon riktigt fin present och ätit bra mycket julmat! :)
 
Är som sagt på koh lanta just nu, ska vara här tills på söndag sedan drar vi vidare till phi phi för att fira nyår där, även mammas 50 årsdag och min syrras 19 års dag! naaaajs som attan!
Nyåret ska firas in med min bästa vän elin som är på phi phi samtidigt, hennes syster annie och min syrra! Kan verkligen inte bli bättre, längtar som attan! 
Sol,värme, goda drinkar, fint sällskap, dansa på stranden, festa hela natten lååång! Whooop.
Pepp brud här på andra sidan jordklotet!
 
Till en annan grej, detta året har jag radat upp en massa nyårslöften!
Förra året hade jag bara ett och det var att jag vill försöka att må så bra som möjligt och bli kvitt min ätstörning och jag kan nog säga att jag nästan lyckats med de, jag mår så fruktansvärt mycket bättre nu än vad jag gjorde för 1 år sen. De är sån otrolig förändring och jag är faktikst stolt över mig själv och vad jag åstakommit detta året!
 
Men nu till 2013 nyårslöften!
 
- Bli en positivare människa (redan smygbörjat med detta) 
Detta handlar mest om att inte hänga upp sig på små saker och bli sur över det, som tex att man glömt vantarna eller att man måste skrapa rutan. Tar bara fruktansväsrt mycket energi!
 
-Umgås med människor som jag känner att dessa ger mig verkligen något
 
- Min arm ska full tatuerad innan årets slut!
 
-Besöka min kära vän viggan i USA
 
-Flytta från Värnamo
 
-Ha bättre koll på min ekonimi, inte slösa på onödiga ting utan tänka efter innan jag köper saker. Jag kan bli rätt impulsiv haha
 
-Försöka hålla uppe balansen mellan träning och mat, och ändå må bra!
 
-Resa så mycket som möjligt!
 
 
Har ni några nyårslöften?
Vad i så fall? 
 
 
Pussar, hoppas ni får en riktigt bra nyårsafton!
Gott nytt år på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Emelie

Tack desamma! :)
Åh ska också göra ett nyårslöfte inlägg, genast! :)

2012-12-28 13:04:40
URL: http://retroretroretro.blogg.se
Bettan

Åhh du verkar ha det toppen utomlands :D

SV: tack det samma! Gott nytt år :)

2012-12-28 22:55:54
URL: http://veronicaaagesen.devote.se
pappa Börje!

Hej!skönt att ni har det bra,saknar er så mycket,Gott Nytt År PS,"Va rädda om er" många kramar............

2012-12-29 09:43:19
viggan

åh, du är mer än välkommen!!! gott nytt år min finaste vän!! ♥

2013-01-01 20:03:36
Sara

Låter som riktigt bra nyårslöften :) Själv har jag inga än .. bara typ att ta tag i saker som jag vill göra :)

2013-01-02 11:00:19
URL: http://saralundins.blogg.se
Johanna Retrolover Alm

Inga nyårslöften, mer nyårsförhoppningar: friskare, gladare och mindre tyngd av andra människor!

2013-01-03 14:39:56
URL: http://retrolover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback