Mysigt slut på dagen!

Hängt med bästa viggan sen klockan 7 tills nu typ! Vi åkte direkt till donken och satte oss där och drack kaffe,hallå kaffetanterna! Har haft kafferep tills nu iaf!

Gud vad jag tycker om denna underbara människa! Finns ingen som är som henne, hon förstår mig så fruktansvärt bra! Hon finns alltid där för mig! Finns inte många som min viggost! :)

Efter donken blev den traditionella raggarundan på stan! Hah och lite till för den delen x) iaf nu tänkte ladda ner lite filmer och sen krypa ner och mysa i min säng som jag längtat efter typ halva dagen x).

Pusssss och natti natti!

Haha btw höll mig väldigt sysselsatt på donken x)

finaste viggan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback