mysig och busig kväll!

Umgåtts med Viggan, elin och fanny ikväll, hängde lite hos elin sen drog vi till donkan! gu vad jag har hängt där på sistone, alldeles för mycket x) Alla var typ as flummiga och de blev ju inte bättre av kaffet haha
Vi åkte iallafall ut till ett ställe utanför Hörle för att en viss liten dam vid namn fanny insisterade så mycket på att vi skulle detta! Vi åkte iallafall till ett älgtorn och fick gå en bra bit i skogen på träbalkar innan vi kom dit, och mörkt va de ju med så man såg ju knappt inget x) Men bra kul var de :) Vi kom dit, gick upp i tornet och sen såg man ut över en hel mosse, säkert as vackert i soluppgången men de dög nu med för fint var de :) Såg dock inga älgar men två rådjur! :)
Där var vi iallafall, fyra flummiga tjejer, höga på koffein och socker en fredag kväll. va hände här liksom? x) haha
Vi stannade där en stund tills typ alla började frysa och min mensvärk spred sig mot fötterma och sakta men säkert typ började döda mig kändes de som, och de är ta mig fan inte bättre nu.
Men jag får skylla mig själv har inte orkat gå o leta efter alvedon.
Sedan så åkte vi tillbaka till stan, och raggade runt och lajjade oss. Tutade på folk och vevade ner rutorna och körde extra extra sakta om vi hade nån bil bakom oss, sååå roligt och reta männskor! En riktigt rolig och bra kväll! :))
Detta var även fannys sista kväll för henne i värnamo den här sommaren, åhh kommer sakna att hänga med henne! Men jag och elin ska kirra nån helg då vi åker upp till henne i höst, gahhh längtar redan :DD
Nu kallar sängen på mig känner jag, orkar knappt hålla ögonen öppna längre! Pussssss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback