mot sävsjö!

Bestämde mig för att äta frukost ute på altanen denna morgon, tror faktikst att det är första gången i år som jag gör de, riktigt illa x) Idag bär det av till pappa för att hälsa på honom, han bor i Sävsjö ca 5 mil från Värnamo så det blir inte att man hälsar på honom så ofta! Inte jag iallafall som jobbar i princip varje dag, men så är de måste ju ha pengar till min & Elins resa :)) Förresten så är jag ledig imon ked och då blir utgång med, vi ska först vara hos Johanna och förfetsa och dricka men för mig blir de redbull ;D Sen ska vi till harrus och onsdagsklubben, ska bli himla kul faktiskt, för att vi är ett gäng som alltid brukade fetsa och hänga ihop under gymnasiet och det har inte blivit så mycket efter det´, mest vid typ lite större tillfällen sm vid nyår osv. Men imon är alla samlade :)
 
krävde lite i arkivet, alltid lika kul :))
 
 
 
 
 
 
 
pussss på mina fina vänner!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback