mot jobbet!

Somnade inte förens vid 1 tiden igår vilket har resulterat i väldigt för lite sömn och en trött Nickolina, men de är inte så farligt ändå.
De är ganska lugnt nu på morgonkvisten när man öppnar så man kan gå runt och dona med annat och vara i sin egna lilla bubbla. Passa mig perfekt denna morgon, känner att jag har väldigt mycket i huvudet just nu, som behövs redas ut! Så de är tummen upp, idag går jag till halv  4 och efter det blir det nog lite festligheter. Jag,Viktoria och en tjej på mitt jobb som heter Emelie ska nog dra till chappen! Är så danssugen, men säg nån dag jag inte är de?! Dags för mig att göra lite nytta här i livet! Pussssss
 
Kom ihåg lista till mig själv:
- Köp energidricka
- Köp Silica
- Köp Värmeskydd
- Köp kondenseradmjölk
 
Tänkte göra mig en sån här goe sak när jag kommer hem! :DDD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback