lite läsning på morgonen!

god morgon!  yes de regnar, nu behöver jag inte må dåligt för att jag ska jobba hela dagen!
Vaknade vid 10 tiden och sen dess har jag bara slöat i sängen, har tänkt att jag ska äta frukost sent i och med att jag börjar vid ett så är de en sån jobbig tid så då tänka jag skjuta fram de lite!
Har iallafall kollat igenom lite gamla tidningar från 60-talet, som jag köpt på loppis för ett tag sen, har inte blivit riktigt av, men nu har jag gjort de! De är sjukt va roligt och konstiga saker man kan hitta, även jätte vackra reportage och reklamer! Fanns även endel spännande berättelser!
 
 
Älskar dessa kontaktannonser, fanns väldigt många udda och roliga sådana!
 
 
 
 

Kommentarer
MissJitterbop

Haha jag tror jag hade kontaktat Oturs-Per!!

sv: Du får nog reda på varför i bloggen senare ikväll ;)


Svar: haha de låter bra, ska in och o kika :D
nickolina strålberg

2012-09-13 11:55:56
URL: http://jitterbopbaby.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback