Lär känna mig lista!

 
 
 
DU
Namn? Nickolina Maria Susanne Strålberg
Gillar du ditt namn? Nja, har velat byta när jag var mindre, men trivs faktiskt med det nu
Födelseplats? Värnamo BB
Bor? Värnamo
Ögonfärg? Gröna med lite blandningar x)
Hårfärg? Naturligt blond.... i wish lite råttfärgat x)
Skostorlek? 37
Längd? 158 cm
Civilstatus? singel
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt
 Vad gör du på fritiden? Tränar, umgås med vänner och familj,går på loppisar, är ute med min hund osv
Har du någon piercing? ja, har en i tungan
Har du någon tatuering? ja, 9 stycken. en på marilyn monroe på underarmen en på överarmen med rosor och hjärtan med en banderoll där de står live life i, en på foten där de står forever young, och en stjärna på foten, en diamant på handleden, ett peacemärke bakom örat en stor text på revbenen, ett hjärta på lillfingret och sen min hunds namn nikita på utsidan av handen. de var  nog alla phuuu x)
 
 
KÄRLEK & SEX
Tycker du om någon just nu? njaa, hemlis ;D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut!
Har du varit gravid? Nej
Har du fått ditt hjärta krossat? Jadå, vem har inte ?
Har du någonsin haft sex? yes
Har du fått ett sugmärke? mohoho, ja tyvärr -.-
Har du gråtit över kärlek? Aa
Har du haft sex på fyllan? Japp
  Är kärlek viktigt för dig? ja de är de
 
 
ÄRLIGHET
Röker du? ja de händer...
Snusar du? Nej
Skolkar du? Går inte i skolan längre.
Gör du frukosten själv? Ja
Har du strulat någon av samma kön? Bara fyllekyssar.. HAHA
Har du varit på strippklubb? Nej, men hade velat gå nångång bara för skojs skull!
Vad gör du när du blöder näsblod? Hämtar papper!! 
Vem kan du prata om allt med? Min syster!
Har du solglasögon? för mååånga!
Vad heter ditt hårspray du använder? proffs, is the shiiet!
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Grå
Sitter du vid en bärbar dator nu? min rosa mini dator :)
 
 
DÅLIGA TIDER
Har du druckit alkohol? Självklart
Hur ofta festar du? de beror på lite, nu har de blivit för mycket så nu har jag bestämt mig för ett uppehåll från alkholen :)
Vad gillar du att dricka? ciiider :)
 
 
Har du varit på begravning? ja, för många
Isåfall, vilka? bla min farmor och farfar som jag saknar som in i bomben!
Har någon nära dig dött? Aa..
Hur vill du dö? Lycklig
Har du någon gång varit på dop? Japp
Isåfall, vilka? kusinbarn osv
Gillar du livet? aaadå de är chill
Vem som står nära dig fick senast barn? Marie, min barndomskompis
Vill du ha barn, och hur många? inte på ett tag, men om några år vill jag ha 2-3 st :)
 
FAVORIT
Mat? Mammas koljox!
Dricka? Loka!!!
Färg? rosa, finns inget bättre!
Musik? Allätare!
Låt? finns många!
Veckodag? fredagar måste jag säga, om man inte jobbar kväll dååå!
Sport? volleyboll :)
Godis? choklaaad :D
 
 
 
FAMILJ
Vad heter din mamma? susanne
Vad heter din pappa? börje
Vad heter dina syskon? fanny
Är dina föräldrar skilda? ja
Vad heter dina mor/far föräldrar? sven,ann-mare, sigrid och folke
Trivs du hemma? jadå, men vill ha eget snart :)
Ominte, varför? -
Hur är din familj? dom är ju lite olika allihopa, men väldigt speciella och underbara på sina sätt!
 
 
ANTINGEN ELLER
Sommar eller vinter? Sommar
Bikini eller baddräkt? Bikini
Rosa eller blått? Rosa
Öl eller cider? Cider
Vin eller sprit? sprit
Bada eller sola? Sola
Fjortis eller emo? Fjortis
Pop eller rock? Pop
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback