kaos på willys!

hooola! kom hem från jobbet för en stund sen, har precis käkat jordgubbar med mjölk så nu tänkte jag blogga lite! Min dag på har vart väldigt händelserik faktikst tillskillnad mot vad den brukar vara, lärt mig en del nytt på jobbet! Alltid roligt, sedan har de vart så himla mycket folk!
Kan ju tro att halva Värnamo hade bestämts sig för att handla på willys för att det har vart tjockt med folk från 4 till halv 9!
Allt har gått i ett, älskar såna dagar för man hinner inte sitta och stirra sig blind på klockan. Så tiden har gått fort som bara den! Men det har ju vart ganska kaosartat, knappt inget folk på golvet för alla satt i kassan! Men så blir de ibland!
Jag och en kollega satt och klurade på varför och kom på att skatteåterbäringen kommer ju nu för de som inte fick den vid midsommar så de är inte så himla konstigt att de va så mycket folk!
Neheep, nu ska jag nog gå och lägga mig, imon ska jag sätta i nytt löshår!!! Är såååå jäklans pepp på de så de är fan inte klokt! haha :))
 
 
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback