june!

som jag nämnde igår så tänkte jag lägga upp lite bilder från sommaren och börjar nu med juni såklart!
 
Juni månad inleddes med Summerburst i Göteborg, riktigt najs var de! Såg artister som Avicii, deadmau5,calvin harris, axwell,alesso,dada life, nause. osv! Älskar sån musik!
 
 
 
Jag gick från kort hår till långt!
 
 
 
 
 
sedan tatuerad jag mig!
 
 
 
 
De blev en himla massa jobb och träning på veckorna och festande på helgerna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
studentfirande!
 
 
 
 
 
Midsommarfirande hos lisen!
 
 
 
 
 
 
Sedan blev de massa myskvällar på stigs, och filmkvällar, och även lite bio på de!
 
 
 
ohhh just de , pappa köpte en bil! love it!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback