It's happening!!!!!

Jag ska få äta bulle med kött idag!!!
 
Det är en kinesisk maträtt om man nu kan säga , eller tillugg är nog bättre! Jag och viggan testade de första gången i Singapore, sen åt vi de i Malaysia, sedan i Thailand och sist i Vietnam! Ooooohhhh ja vi älskar de!!
De är en kvinna som vart på willys och jobbat som jag känner och som nu är på kvantum på Viggans jobb och hon är från Vietnam och en dag hade viggan berättat om bulle med köttet och de visade sig att hon har såna hemma, nedfrysna!!!!
Så nu har viggan fått ett paket och idag ska vi äta, åhhh vad jag kommer njuta!
Så jäkla gott är de, och till er som undrar va de är så är de ett väldigt fluffigt bröd som har en fyllning i sig. Kan antingen vara kött och ägg eller enbart kött och så är de oftast en sörja i! Himmelskt gott! :))
 
Här är en bild på den i Singapore! :))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback