en riktigt bra dag!

full rulle hela dagen är de enda jag säger, men i like it! älskar när jag får saker och ting gjorda men inte behöver stressa som ett djur för att hinna med allt! allt har bara flytit på idag, dagar som denna älskar jag!
Hann med en runda på loppis, blev endel inköp men kom inte över 100 lappen!
Köpte bla en mugg med rosa rosor på, har länge letat efter den perfekta muggen! Inte en som är för liten och inte en som är för stor och hur stor är chansen att jag då hittar en med rosa rosor på , mina favoriter? Den bara stod och väntade på mig kände jag, så himla givet att den va min! sen fann jag även en bok, och en gammal dam tidning med lite inspration :) Även ett jätte sött mjölk/socker skål servis i rosa glas, väldigt fint!  åhh vad jag längtar tills jag flyttar hemifrån och få använda allt som jag samlat på mig under de senaste åren, har ett x antal lådor med diverse köksgrejer, inredningsstuff osv. guuuud kan knappt vänta! :)
 
Iaf förutom loppisen så blev de några timmars planering med min bäste vän elin och ¨vår asien resa som vi har framför oss, båda våra familjer åker till thailand i december månad. Min familj åker för att min mamma fyller 50, vi ska då stanna där över jul och nyår. Sedan ska jag och elin resa runt i Asien, vi har inte kommit så långt änså länge, men vi har bestämt länderna, trumvirvel dududduuuu : Thailand, indien,indonesien,filippinerna,kina och japan! JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HIMLA PEPP!!!!! :DDDDD Vill bara åka nu nu nunuuuuuu :))
 
Sedan blev det ett besök hos min kära vän fanny som snart åker upp till Västerås igen för att plugga, din jäkel! kommer sakna dig så mycket!
Nu ska jag kolla på film med min kära syster, lite bridget jones dagbok blir det! haha alltså denna film, den är så hímla rolig-jobbig-skämmig- gör ont i själen för att den är så pinsam i vissa lägenm, man vill bara hoppa in i filmen och hjälpa henne för de bara kliar i hela kroppen!Men jag älskar den!
 
Så här ser jag ut idag, fick ett ryck igår och tog bort allt löshår. Hade haft i de mer än 2 månader så hade tappat hur många slingor som helst och fällde jätte mycket hår. Så fort jag tog i håret så fick jag med mig en hel tuss kändes de som. Men ska sätta in nytt löshår nästa vecka :)
 
 
Planerimgen är i fullgång!
 
 
blev kräftor till lunch, kan ju säga att jag åt fler än två! haha älskar verkligen kräftor, tallriken var helt smockfull sen x)
 
 
Min fina vän fanny!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback