dream kitchen!

Innan idag när jag lagade mat så fick jag en sån där känsla av att nu vill jag verkligen flytta hemifrån, jag vill packa upp alla mina ting som jag samlat på mig under åren som jag bott hemma.
Jag vill inreda,och jag vill dona. Jag vill se vad jag har egentligen i alla lådor!! haha
Jag är en sån person som köpt på mig massa grejer under flera år, älskar rosa, rosor, 50-talet och vitt så det mesat går ju i den genren! Vill att det ska var vita golv och vitt tak, sen rosor och vitt på tapeten, det ska vara väldigt ljust och öppet, och stora fönstern!
Så iallafall när jag stod där och lagade mat så fick jag sett sånt rus i mig att gud vad jag ska ha ett riktigt fint kök, som jag ska trivas att vara i och att laga mat i! För vårt kök som vi har nu trivs jag inte i alldeles för litet och inte alls min smak! Men de är inte jag som bestämmer de, och det finns ju vissa postiva sidor med att de är litet. Man når till allt, har man glömt mjölken till frullen så kan man bara vända sig om och öppna kylskåpet, likadant om du glömt kniven till smöret ;D
 
De här hade man ju inte tackat nej till om man säger så! Något som jag MÅSTE ha i mitt kök är en kryddhylla som är längst till höger. Vill inte att den ska vara nyproducerad utan vintage, och då i porslin och alldels lagom, och den har jag vart på jakt efter ett tag, och de är bara att fortsätta att leta :)
 
 
 
Älskar att jag har mer än hälften av alla dessa ting själv! men jag bara älskar det!
 
 
 
 
Nått i den här stilen skulle jag verkligen kunna tänka mig, men som sagt vitt golv it is for me och sen kör vi med rosa! Men fastnade verkligen för detta kök, älskar att det är så ljust och härligt!
 
 
Avslutar med en fin bild på Dita Von Teese, nu ska jag nana! upp om 5 timmar, pusss och godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback