de där lilla extra!

Tänkte tipsa om lite håraccessoarer som rubriken säger; gör de där lilla extra!
 
Förts ut har vi:
 
bandana: Som ligger mig varmt om hjärtat, särklit nu när jag har mitt vanliga korta hår, och inte vill ha de lockigt då får de bli bandanan! Har den i flera olika färger och möster, men brukar för de mesta använda min leoprad färgade! Jag tycker även bandanan gör sig finast i håret även om folk envisas med att ha den i byxfickan osv! Big no nooo!
 
rosetten: Älskar rosetter och har alltid gjort, helst ska de vara svarta! Tänkte faktiskt ha mitt hår idag i nått i den stilen som Kelly Osbourne har på den högra bilden längst ner. Jag gillar främst stora rosetter, har lite svårt med små faktiskt för jag kopplar dem till mig själv och min emotid i 8-9an och ne jag tycker inte de är så vackert på mig bara.
 
Sjalen: Kan man ha i håret, runt halsen, runt väskan, runt midjan, ja de finns väldigt många ställen! o ja , jag tycker den gör sig bäst i håret och runt halsen! titta bara på bilden på Rihanna och bloggerska Emma! Ser så himla fint och naturligt ut!
 
Solglasögon: Alla som känner mig vet att jag älska solglasögon och har massor, detta kan verkligen piffa till en helt outfit och sätta huvudet på spiken ;D
 
Blomman: Blommor i håret är verkligen fint, även om de är något jag sällan anvönder, men de måste de bli ändring på!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback