De bästa på hela dagen!

Sitter i detta nu och äter dr godaste målet på hela dagen, nämnligen frullen! Förstår mig inte på folk som hoppar över den, är oftadt alltis svin hungrig när jag vaknar som idag till exempel! Dagens planer är att rensa & göra fint i min gaderob! Träffa fanny och elin och om jag hinner så hade jag velat svänga förbi erikshjälpen här i värnamo idag, dom öppnar vid ett så ska se till att hinna! Var ett tag sen nu :) jag och min suster var dock på loppisfärd förra veckan, vi körde mot växjö. Hittade en garage loppis, en som var stängd och sedan en som var i total katastrof! Aldrig vart med om nått liknande, de var som att komma hem till en i tv programmet maniska samlare. Det var grejer överallt och stapladr på varann, man kunde knappt gå därinne! Sånt är inye roligt alls, men de blev ett litet fyng bland allt bråte, nämnligen en söt sockerskål! Nu ska jag sätta igång med gaderoben! :) pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback