Dag två

Om min familj
 
Min familj består utav min mamma Susanne, min pappa Börje och min syster Fanny! Mina föräldrar är skilda, min pappa bor i Sävsjö och min mamma i Värnamo och där bor jag med! Hos min mamma har vi två hundar, familjens hund Sko-tse som fyller 13 nästa år, den lilla tanta! och min hund Nikita som fyller 2 år :)
 
Min familj är helt underbar och jag älskar dem så fruktansvärt mycket. Jag vet att de finns alltid vid min sida, även om vi bråkar och tjafsar så vet jag att om jag behöver dem så finns de där!
 
Jag har en väldigt stor släkt min pappa har sex syskon och min mamma har 4, vilket resulterar i en väldans massa kusiner, 27 st om man ska vara exakt och kusinbarn ska vi inte ens gå in på! har tappat räkningen för längesen!
 
Av mina far och morföräldrar så är de endast min mormor som lever, min morfar har jag aldrig träffat och min farfar dog 2004 och farmor 2006, båda utav cancer.
 
jag & min syster när vi var små på vår gård där vi bodde!
 
 
min fina pappa!
 
 
min underbara mamma!
 
 
sötaste sko-tse
 
min älskade pärla!
 
 
min vackra syster
 
 
Detta är min farmor sigrid och min farfar folke, de är detta fotografiet som jag vill tatuera min på min rygg, dessa två betydde så väldans mycket för mig!
 
 

Kommentarer
Sara

Tror det skulle bli en himlans fin tatuering! :)

Svar: ja , förhoppningnsvis :D
nickolina strålberg

2012-08-29 11:48:59
URL: http://itsjustmylife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback