Dag tre

min bästa vän
 
Jag har turen att ha tre riktigt nära vänner som jag kallar mina bästa vänner! Tjejer är dem allihopa och de är så fruktansvärt bra!
 
Först ut har vi Viktoria, en underbar bästakompis! Har känt henne sen volleyboll tiden, men de var först när vi började på gymnasiet som vi började umgås och sen dess har vi hängt ihop! Ångrar inte det en enda sekund! Hon är på sätt och vis min bättre hälft, hon får mig alltid att må bra. Hon är väldigt bra på att hitta olika vinklar på olika ting och får mig att tänka efter en andra gång! Hon kommer alltid med bra råd och hon är ärlig, de tycker jag om med henne! Hennes humor är helt galet rolig! Hon är verkligen en person som bryr sig, kan sitta här halva dagen och klämma ur mig massa bra om henne men de har jag inte tid med haha. Hon är världens bästa iallafall, älskar henne väldigt mycket!
 
 
Sedan har vi Elin, hon och jag träffades första gången på gymnasiet när vi började i samma klass. Vi hade franska ihop och de var på de sättet som vi lärde känna varann närmare! var ska jag börja? Elin är den mest omtänksammaste personen jag vet! Vill alla väl och sätter oftast andras behov före sina egna! När jag tänker på Elin så tänker jag på henne som en syster, för vi kan dela allt. De jag tycker om med Elin är hennes humor, den är störd haha. Även hennes ärlighet, att hon är så lätt att prata med och dela sina känslor med. Att hon får en att tänka positivt även när man kanske se mörker! Hon är min pärla, jag vill alltid ha henne vid min sida! Även hon är världens bästa och utan henne vet jag inte vad jag gjort faktiskt! Älskar henne nått enormt mycket!
 
 
Min syster, hon är en sån fin person! Hon är en av de starkaste människorna jag känner, och hon vet vad hon vill och de beundrar jag!
Hon är lika envis som mig om inte värre. Hon är väldigt bra på att ge råd, hon är lika knasig som jag kan vara, och hon är väldigt rolig person.
Jag ogillar henne starkt när hon är sur för hon ger sig aldrig, men de är för att jag är likadan i princip. Fast hon är snäppet värre x)
Hon är oftast glad och hennes gladhet smittar av sig på folk, så om man är med henne så mår man så mycket bättre! Om man säger så här, hon är min andra halva. Utan henne i mitt liv så hade allt blivit väldigt väldigt väldigt jobbigt! Älskar dig syster!
 
min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter. ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback